onsdag 20 maj 2009

Norrut/davás/Nuortese

Nu kjenner jeg hvordan jeg dras nordover, som en flue til kuskit. Kan hende jeg har en trang å dra nordover som fuglene som vender mot nord når väret blir varmere, eller så er det at jeg bare er i Arvidsjaur?? ikke nokk langt sör og definitivt ikke nokk langt nord. Vi (jeg og min kollega) skal bare lydmikse og og pakke bilen så starter vi. mot nord. mot herlige gode nord

Får se om Kiruna kjennes nok langt nord når jeg kommer dit.. men det er jo bare 2½ uke til jeg skal hjem, hjem til Kauto!! kjenner hvor det kribbler i magen. Savner mine söstre, mine muossaliid/moehrelidie/tanteunger, mine foreldre ja og de andre kjäre. og jeg er kjempe spent om det er födt noen barn innen den tid!?

Lå å tittet på min kalender i går, bare to uker til hjem reise og da er det bare to uker till Ankarede tur og tröndelag!

Inga kommentarer: