tisdag 5 maj 2009

eamit ávnnas ;-)

Joavnna gártai mannatg bargui juo 2 áigge, nu ahte otne lean čohkkán dás akto.. Oanehaš gal čohkkájin verandas ja návddášin beaivvaža ja gorron vel moadde sávnnji. Fargga gárven dan veaskku. Muhtomin lea hui váttis vuovdit dujiid! vuos leat jurddašan, tevdnen ja vaddján.. ja dieđusge gorron ja go viimmat de gárve dan de ii beasa geavahit ge dan! oh.. muhtomin meastta goarrulan nuppi seammalagana alccen duššo go in hálit earremassi das. Ja dal lean ge fas dakkar veaskkuin bargame.
Šadda gal hui soma oaidnit makkar de šadda go lean gárven dan..! ja sávvamis šadda son duhttavaš gii lea diŋgon dan.

Soaittat jurddašit makkar eamit ávnnas bat dat lea gii vuovdá dujiid ja ii báitssa dudjo isitávndasi... na go máŋgi gullá sátneváddjásiid de ferte veahaš jáhkkit daidda.

Muhto gal mun leddjen veahaš eamitávnnas go vuos bssne rávdduid ja vuddjen brandstasjovdni ja doppe boradeimme fárrolaga, go juo ean sáhttán ruovttus boradit ovdal vulgii bargui.
Árvideames de liikojeddje dat earat ge go dat galge beassat máistit.

Dien brandstasjovnnas ii leat beare soma čohkkát. doppe lea oaidnit dego makkarge skuvlakántiina! ohoi.. gal Váhčira suohkan lei galgat veahaš ordnedit doppe.

Inga kommentarer: