fredag 29 maj 2009

lege vesker

den store fine veska som jeg har sydd på er helt ferdig! har til og med gitt besked til legen som skal ha vesken at hun får den neste helg. jepp jepp neste helg! da drar jeg og Maggan til Kauto! :) vi skal gå til grava til Anta, gå på juhls, og feire bursdagen min :) gleder meg til og fylle 25 .. kanskje fordi at jeg er bortskjemt og at jeg får det jeg önsker fra foreldran mine (?) kanskje fordi jeg skal heim til kauto (?) kanskje fordi jeg liker å bli husket(??) hmm. kanskje litt av alt ;)
Når jeg tar et fin fint bilde av den store vesken skal jeg sette det ut hit. og av den andre også.

Kjennes veldig artig å sy når man vet at noen vil ha den! har kommer godt i gang med Daniels boengeskuvmie. har tegnet, planlagt og forberett meg. den blir fin! er jeg sikker på.
Er så glad for at han ba meg sy til han, både boengeskuvmie og beelte! det er allerede et år siden han bestilte det. og ennu har jeg ikke levert noe... jeg vet det er dårlig, men det kjentes så skummelt å begynne med det, er jo noe som en proff skal gjöre. men som han sa den godeste laevien min at övelse gjör mester og at jeg sikkert gjör mitt beste.
og det skal jeg. og det kjennes allerede som at den blir fin. artig!
Og det er jo så bra å ha en seasa som min, jeg får läre av hennes erfarenheter!

men nu, tilbake til pakkingen.

Inga kommentarer: