lördag 9 maj 2009

Man luste maahta arredh gosse aalka vytnesjidh. Leam vyjjeme, gåaroeme jih klisseme. övteb biejjen dle gåårim akten unne daaskoen Jon'en brynese (mij dihte saemiengielesne?) jåktan leam vyjjeme jih klisseme akten veaskoem mij edtja skyllemes vaadtesinie mov laeviese. Daempien im daejrie maam edtjam.. gosse im maehtie gåaroedh daab veaskoem annje jallh dab stoerre veaskoen tjiepien gosse im lea badtjadamme skåarriem annje. Jih dabpene Váhčirisne mov ij naan badtja gännah, mejnie dellie edtjem badtjadidh??
Lea naemtie ahte åadtjoejim skåarriem tjidtjeste gosse manne im utnie vielie skåarriem ( tjoeroem daam giesegen darjoedh vielie skåarrieh) bene tjidtje ij badtjadamme skåarriem, jih tjoeroem gyjth badtjadidh daab aellies vesties sjadta jis lovves sjadta. Javoe, gaajkh date darjoeh ahte daelie im utnie vielie darjoeh!! jih mov soermh sitnehtin gosse sijhtem vytnesjidh. argh.. hijven dellie ahte filmen lööneme, maahta son ahte vuajaldahttem mov prosjektide åaneks aajkan.

Gosse lim gåadtesne Guovdageainnusne dellie månnoeh åabpajne pryövime badjadidh skåarriem mij lij dansoe garres Spenoline jih dihte skåarrie sjidti dan hijven.! Lij åabpan idé gosse satne govleme ahte edtja badjadih skinjackaide dejnie. Jih gosse lim Rihtjimisne dellie badtjadim skåarriem Ringbloms salvaine jih dihte aaj sjidti hijven, bene daesnie im utnie daam dagkeres badtja. Ringblomssalvan leehpim Rihtjimisse gosse Cigga åadtjeme naan sprickor i poterna, jih dihte salva lij aajnege maab utniem meadtam mij kanne viehkede.

vuejnedh delie maab daempien edtjem, barre tjaahkesjidh TV åvtelisnie??




Problem; vad ska jag smöra skinnen med? dom e barkade men inte smorda/oljade.. Använder inte olja då dom blir så fula och mörka av det.

mainna galggan vuojdat iezan sistiid?? oh... in sahte dudjogoahtit ovdal lean vuojdan daid..

Inga kommentarer: