torsdag 26 mars 2009

bomullsvadderade vardag

igår körde Cilla mej till sjukan för att få ett nytt gips, men inte min fot är för svullen fortfarande. arg, mitt vandrade på stan hjälpte nog till att svullnaden inte gått ned än. så får vänta till måndag..
men nu fick ja i allafall sjukskrivning och recept på mer piller! och ja fick remiss till gve, så då får ja ett plastgips me klack(!) som ja ville. plastgipsne är lättare och är stärkare.
hoppas man kan få ett rött fint gips :)

i dag hämtade Cilla mej igjen, fick ju lönen på check! arg, så va tvungen å fara till banken å få inn det på kontot. Tur man har vänner som ids köra runt på en när man är hanikappad..
så har ja suttit hos henne å sytt på mitt broderi. blir nog fint!
Imorgon ska ja till gve om ja kommer mej dit.. ska ta tåget, men är ju så beroende av att nån kör mej dit och bär min väska, sen måste nån hämta mej från tåget å bära min väska. ska inte ta med mej hela värden, men måste ju iallafall få med mej grejerna.

känner mej som den hjälpeslösa lilla skit.
huff, tycker ju lite synd om mej själv nu. är så tråkigt!

men nu ska ja ägna min tid till tv'en och sitc.

gonatt. puss

Inga kommentarer: