måndag 16 mars 2009

..

Altså hvordan hanterer man ett sånt her tema? selvmord. bare ordet sier sitt.
Husker jo hvorfor jeg så gjerne ville slippe dette, tenk å gjöre en kort nyhets sak på ett sånt tema som dette. presse en masse fölelser, fakta, informasjon i to minutt. to ynkle minutt å si noe vettig. Kan det väre mulig i det heletatt?.

Skal gjöre mitt beste for det er de verdt.
Antas mor er jo bare fantastisk. Tenk at det bare er 5 år siden at Anta tok valget.. men hun stilte opp på tv. Tror neppe jeg skulle kunne gjöre noe lignende. håper at jeg kan gjöre det så bra at det er verdt det, for hun er verdt det, han er verdt det.

Tårene var umulig å stoppe, flere ganger kjente jeg at de var på vei, men jeg svelgte de. så kom de
hundre talls tårer og de ville ikke slutte å komme. Men det var fint å väre der, fint å höre om han. godt på noen måter.


det er allerede mer en fem år siden Anta gikk bort, bare et år siden laevie Anta gikk bort.
men i hjertet mitt finnes de, i ett stort og fint rom i hjertet er de godt bevart. For jeg skal aldrig, kommer aldrig glemme noen av dere.




Ord kan ikke beskrive.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja hujja! Bara tanken på dom får ögonen att tåras... Det gör ont i hjärtat :( Jag kommer oxå minnas dom å sakna dom för alltid! Faermieh