måndag 23 mars 2009

brutna löften..

forsöker komma på nåt roligt.. haha.
ligger i min säng med mitt ben på min klädfylda bag, inte helt lätt å göra annat med en bruten fot..
alltså kan inte forstå hur ja fick till det där, typ 2 hundra meter hem i från hoppa ja över Jons ben å trampar snett så att foten går av. går av! inte är ja ju nån 70 årig gammal dam som halkar å bryter benen av ingenting. eller?
plötsligt blev min vår minde lys än planerat.. skulle resa på kurs imorgon, och till stockholm på helgen. blir nog här i min säng. i 6 veckor.

påsken är nära, och jasom hade sett så framemot påsken, med fester, turer och få vara hemma med familjen och andra kära. känns som att ja kommer sitta inne bakom gardinerna å ha ångest för allt ja missar. man ska inte ta sorgerna på forskudd, så så snart ja får mitt riktiga gips, ska ja öva på kryckorna å bli värdsbäst! de får ja på onsdag...

hoppas morgon dagen går lika fort som denna, sov till 9, satt me datorn, fick lunch besök av Marja ( som handlade mat till meg så ja klarar meg några dagar + godis:) sen tv-tittning, somnade vid 4.. sov till 9.



Har hittat en ny rolig aktivitet för mej själv, tradera...! Jätte kul å se vad folk säljer, äe ingen expert än, i och med att ja inte ids hålla koll på auktionen och missar om nån bjuder över mej. men det är vel bra, annars sku ja vara pank innan nästa vecka...

go natt. puss

Inga kommentarer: