fredag 10 april 2009

påsk

Har blivit känt med min förra bästis igen, trevligt, riktigt trevligt! :) vi är ju nästan i samma sits, bara att ja inte bär på nån unge.. men nästan samma, för inte kan nån av oss gå ut i påsken.

Nu känns det att påsken har kommit, men kan den inte vara förbi redan? skit trist å va så beroende av andra. lite lyxigt också då.. morsan tvättar mitt brutna ben, hämtar fotbadsvatten till min friska fot och kommer med saker som ja vill ha :)
men hade nog hällere varit på båda benen å kunnat göra vad ja vill.
Ska använda min "fria" tid nu att slöjda. nu när ja är hemma ska jag få mammas gudmor komma hit å skrädda bittut och skor med mej. när vardagen kommer igen forstås. Det är nu eller inte alls.

Väntar på syrran, Anta och Jon. Ser väl om dom kommer..





Vill fara på kyrkogården idag. et år sen presis idag... oh, Anta du ska veta du är saknad!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tänkte jag skulle be dej lämna honom en ros som hälsning från mej... men vi verkar ha kontaktsvårigheter just nu :P Kan å vill du så kanske du kan göra det innan du åker igen. Men annars får jag göra det när jag ska följa med dej upp... Faermieh <3

Márehas sa...

Jag både kunde och ville men såg ju detta för sent.. Bli med meg när ja åker hem för att fira min födelses dag?? när vi inte blir att åka på nån utlands semester.. än :)