fredag 25 september 2009

Måla och tapetsera.

I dag blir det att måla! :) inte tapetsera för man är ju en som inte planerar särskilt väl.. Tapeter tar ju 3-4 dar å komma fram! Men beställt har jag :)

Nu sitter jag på jobben även om det är min lediga fredag.. Låste inn mina bil nycklar, känner mig inte så rik att jag pröjsar 1500 för att kunna börja lote smått innan Kia o muste kommer. Så då väntar jag på Kia, hon ska hämta extra nyckel på Skvattram. tur som bara den att den inte är i bilen ( tog med mej alla nycklar inn i bilen sist jag var i gve, och hade dom i facket mellan storalrna..)

Men ska måla om garderoberna, måla väggarna i köket, måla alla tak ( det är vel lika när man engång börjar?) måla väggen i vardagsrummet. Sen ser jag, om jag måste måla alla väggar i sovrummet jag tänker bo i. Ska inte ens börja med arbetsrummet.. känns lite väl häftigt å börja med allt. men ska se kanske lika å gå å handla all målning när man liks e i gång.

Inga kommentarer: