lördag 19 september 2009

konstiga frukter

har jag ätit i dag, men tänkte inte på å fota dom. en rolig gul frukt med piggar, smakade banan och lite syrligt. Den såg roligare ut än den smakade. och en hård brun grönsak. som ingen annan tordes smaka av. en tapiad och en kiwano.
Men nu sitter jag ensammen, Cigga springer där ute. Hoppas hon inte är på löpen... Jon fick jobba i natt, så jag måste hitta på nåt alldeles själv! tur jag har med garn och pärlor.

Jag var ju så himla smart i går när jag åkta. Hade på mina fina röda sko, tog med mina nya löparsko och åkte glatt i väg. trodde att jag hade ett par till skor i bilen, men där fick jag bita mej i tungan. Har bara mina klackisar å gå i, för att dom nya löparskorna är lite för korta och dom måste jag ju byta till några längre. så cigga får helt enkelt motionera sig själv ute på gården.
tur Jon inte bor i nån lägenhet.

Inga kommentarer: