tisdag 27 januari 2009

shape up!



Nei, nu är det bara å sträkka på sej, snygga till sej, skärpa till sej..
bara min mage nu jobbar med mej, såg att mitt sista inlägg mest såg ut som att ja berättade om min väksane mage, men inte. klumpen är kvar. men förhoppningsvis försvinner den snart.
men det ja skulle säga är att nu vill ja bli frisk! så kan ja fara å träna igjen. efter helgen har ja största variga skavsåret på min lilltå, den vänstra.. den som är helt till vänstra för alla andra tår :) huff, internt.
också nu har ja rinnande ont i magen.. men i morgon ska ja inte märka av det. ja ska klättra! på torsdag ska ja pumpa. på fredag ska ja sitta på tåg och buss, å komma fram till Bardufoss! till min lilla gudson Kay Ante :) är ju jätte läge sen ja såg han sist.. över ett år sen. vilken gudmor är ja igäntligen?? huff. inte så lätt när han bor där. lite krångligt bara å komma fram dit. men nu! så ska ja leka supergudmor!:) gillar den rollen, till Anta och Elle är det lättare, dom hittar jag ju i Kauto.
hm, nu ska ja inte bara prata om det att vara gudmor.. men jag tycker värkligen att det är så fint att bli frågad å vara gudmor. Man har inte den samma rollen som man kanske hade förut, men mina gudföräldrar är viktiga för mej, och ja vill vara det för mina gudbarn..

Sen ser ja så framemot att träffa Lill'Inga igjen!:) mitt gull. Ska bli bra att få träffa sin helt egna bästis! oh.. ska få prata med nån som forstår en och som känner en ut och in!
Sen får ja träffa hennes prins, inte bara gullungen men också Björnar. Blir kul å lära känna han som gör hon så lycklig.

puss

Inga kommentarer: