fredag 9 januari 2009

frustrerad.

vad ska ja göra av mej, var ska ja göra av mina saker?
oh.. är bara arg och frustrerad, om en och en halv månad ska jag vara ute.. ute av lägenheten, men har än så länge ingen ny bostad! Jag som skrattade av bostadsbristen i Kiruna på hösten, fick 3 lägenheter, nobbade dom två jag faktisk hade fått bo i lite längre än 4 månader! frustrerad.. dom två andra hade jag ju varit beroende av att nån faktisk vill bo med mej och stanna i Kiruna. men då hade jag själv i allafall haft tak över huvudet!
Jag får nog krypa in hos Mikaela och Nils Petter mina ankrar i Kiruna. men nu har ja ju min säng, min roliga soffa och en hel massa kartonger.
Har kollat o kollat, men det fins ingen lägenhet till mej!

Nu krattar ja inte länge av bostadsbristen i Kiruna. kollade på kirunabostäder, en två i fucking Lombolo kostar över 6000.. en tvåa i Lombolo. då betalara ja hällre nästan 6000 för en trea mitt i stan.
Får se, kanske man helt enkelt måste sluta och flytta. till typ porjus! där finns det då boende, men tyvär inge jobb.. tar emot förslag, men då ska det både finnas boende OCH jobb..

annars ser ja framemot marknan! :) lite smårädd då ja ska jobba hela hela marknaden... värkligen hela! så då blir det kanske en skötsam och lungn marknad?

Inga kommentarer: