tisdag 20 januari 2009

husfru

i dag ska jag leka riktig eamitávnnas, fruämne.. eller inte helt riktig ska ju inte laga mat själv :) ska snylte på Nils Petter og Mikaela, mina ankare. hoppas på Rautas Pizza.

men efter det ska ja leka fruämne, ska tvätta,städa,slöjda,baka.. allt på samma gång. hoppas dett dygn får i allafall 3 extra timmar. annars vet ja inte hur ja ska hinna. Ville ju fara å se på lägenheten i dag, men gjorde det smarte å lämna min egna telefon hemma. Får se om damen ringer i dag. Är fortfarande som på speed i och med att ja har fått lägenhet. I går gick alla tankar på kors, hann inte tänka färdigt före ja va långt borta igjen. pratade likadant, NP och M skrattade nog lite av mej i går me mitt eviga prat. I dag har ja lovat mej själv att samla tankarna lite mer, inte tänka på allt men tänka bara en tanke helt färdig.

Känns som att det inte blir så himla mycket gjord i dag heller.. på jobbet alltså. Efter jobbet ska ja ju lägga bredsidan till och hinna med absolut allt!:)

Lite problem bara med min vänstra arm, som av nån konstig anledning har träningsvärk, men resten av kroppen funkkar som den ska.. e inte säker på vad som e orsaken.
Idag tränar ja inget.. måste fakstisk ta mej lite tid att lägga färdig Mattias skoband. ska lägga minst 3 timmar idag.. minst!

puss.

Inga kommentarer: