söndag 13 juni 2010

Chicklit och platta landskap

Inte visste jag att Tyskland va så här platt.
Måste ta med mobilen å fota, det är ganska så platt. Alltid ska man lära sig nå nytt!

Resan gick hur smuuud som helst. läste en hel bok, kan vara därför resan kändes så kort. Skrattade högt flera gånger, jag skrattar alltid av böcker. Men har inte upptäckt hur konstigt folk tittar på en när man börjar skratta högt för sig själv, inte fören nu.
Tog med mig bara två chicklit böcker, tänkte att jag inte skulle hinna läsa så mycket.. Så fel kan man ta. Har ni tänkt hur skönt det är att läsa chiclit när en har en massa annat som gnager en i tankarna? man kan läsa å skratta utan att behöva tänka alls.
Till det är chicklit bäst. För man kan inte impa på folk för att man läser huvudlösa böcker, man lär sig inte särskilt mycket. Men man kan skratta och man känner sig nästan alltid igen i karaktärerna.
Kan inte annat än att bekänna min kärlek för chicklit.

Nu om en timme ska jag ned å träffa dom andra, har träffat några. men inte pratat så mycket med andra en han från Kroatia, kanske jag också lär mig namnen snart.

Spännande!

Inga kommentarer: