torsdag 13 augusti 2009

Otne lihkken iđđes árrat ja leddjen nu vuonjis :) De viimmat lean jorgalan jándora nu ahte heive bargobeaivai! Veahkeha nai dieđusge go manna nohkkat albma áiggis.
Leddjen Malena luhtte räkfrossame, lei nu soma suinna šluppardit ja šlárvet. ii leat nu olu mii dagaha ahte árgabeaive dáppe Gironis šadda suohttaset. Muđui han duššo čohkkán ruovttus iežan gárčes unna heitot orohagas, soaitan fitnat hárjehallame dehe duššo gáifán tv´ii..
Galggan dál duođas riŋget báŋkui ja váldit dan loana maid lean hoahkan. Vuoi in beasa šat biehkut orohaga nu go dál. ja árvidan ahte oastestan vel dan biilla maid lean hoahkan! Jurddaš beassat čohkkedit iežas biilii goas de hálidan ja vuojestit vuoikko ruovttus Guovdageainnus! :) oh. dehe sotnabeivviid beassat dadjat ahte ii leat nu hoahppu vuoddját dan Gironii go sáhtan nuppi iđida vuoddját ja lihkká ollet bargui.

Oj!
Oainnan ahte kollega čohkka biillas ja vuordá.. ferten viehkkalit! Barggus han mun lean.

Inga kommentarer: