lördag 14 februari 2009

ny inflytta

Nu har j endelig flytta inn på gruvvägen! :) har plana om å bli her en stund lengre enn i den förrige leiliheta. (red. der bodde jeg i 4 måna) Har pakka opp kjøkkene, har red senga, tatt frem bilda, dusja og tatt fram klærne.. Klean har æ egentlig ingen plass te ennu, garderoben har så ækle hylla att æ ikke hæles å sette de reine klean min dit. må finn på nokka, sette nokka på hylla eller ordne eske. Sia æ nu e en eske freak så blir det nok esker.
Men så her langt sku æ aldr komme om æ ikke hadde fått hjelp av engeln Malena, den knuppen fixa bil, tilhengar me kåpa og Svonnis flyttfirma. Flyttfirman besto av tre mindre beduggede kara, som galant bar ut å inn mine få møbla og min hælsikes store tunge tv. har lært det nu kjøp aldri en tv som e dobbelt så tung som dæ sjøl, det blir veldig vanskeli å flytte på den,

Marknan ligger ennu å ulme i bak hode, har ikke rukke å evaluere og tolke alt. Har hatt noe anna i tankan... sukk.
men snart veldig snart.

Tilbake til leiliheta, den e 37.5 kvadratmeter og æ håper å få være her så lenge som mulig. har flytta 4 gang på et halvt år. litt drøjt syns nu æ. først fra Malmbergsvägen till Skvattramvägen, så till Porfyrvägen og nu til Gruvvägen. Nu tar æ ikke me Stenholtzgatan for dit hadde jeg bare med meg selv og en masse klea.

oj klokka e åtte, å æ har ennu ikke spist ordentlig i dag, bare tørkakjøtt å cola + litt smågodt.

Inga kommentarer: